2011. november 29., kedd

Sziasztok!

A mai óra után beszélgettünk kicsit a Borkával meg Lucával és többek között szóba jött az is, hogy ki mire használja az internetet, mennyire része az életének stb.
Erről jutott eszembe, hogy hasznos lenne, ha megosztanánk néhány ilyen oldalt, alkalmazást stb., amit akár a mindennapi feladatokhoz, akár a szakmai fejlődéshez használunk (ez egyben kiváló lehetőség azoknak - pl. én - akik kicsit elmaradtak a blogbejegyzésekkel ;). Ezzel ötleteket ill. lehetőségeket adhatunk egymásnak is.


Itt van az én listám:

  • kapcsolattartás: gmail, facebook, skype
  •  zene: youtube (itt elég sok listát készítettem magamnak, így a hangulatomhoz/alkalomhoz illően csak elindítom az egyik listát és órákig szólnak a gondosan kiválogatott zenék :), illetve emellett szoktam online rádiókat is hallgatni (a neten is lehet keresgélni, de az iTunes-nak is van ilyen funkciója egész széles kínálattal --> idegen nyelv gyakorlására sem rossz!)
  • főzés: a nosalty.hu-n saját online szakácskönyvet is készíthetsz, ezt nagyon hasznosnak találom, ezen kívül szeretem még a desszert.eu-t (a neve megtévesztő, nem csak desszertek vannak), az allrecipes.com-ot,  illetve néhány gasztroblogot is (pl. Dolce VitaFőzni akarok stb.)
  • vásárlás: amazon (főleg idegen nyelvű könyvek, filmek), bigyoshop, lencsek.hu
  • blogok: ezek olvasására nem olyan régen kaptam rá, van kettő, amit rendszeresen követek: Passionate Homemaking, plusz egy Amerikában élő barátnőm blogja (ez azt hiszem zárt).

Ezek csak amik most eszembe jutottak, de kíváncsi vagyok rá, Ti mire/hogyan használjátok a netet, akár szakmai, akár magán területeken.


6 megjegyzés:

  1. Hát nekem nincs ilyen széles repertoárom, de most, a karácsonyi ajándékok beszerzése kapcsán ráakadtam egy honlapra, ahonnan nagyon jó fejlesztő játékokat, feladatlapokat is lehet rendelni, érdemes böngészgetni: www.nunu.hu

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Én egy oldalt ajánlanék, amit már többször is használtam, mikor újra kellett raknom a gépet. A ninite.com oldalon rengeteg hasznos program van fent. Persze sok hiányzik is, de mikor tényleg újra kell rakni a gépet, akkor érdemes felkeresni, mert egy helyről lehet leszedni jó néhány progit.
    Mikor én utoljára használtam, nem kellett bejelentkezni meg regisztrálni sem. Nem tudom, most hogy van, de azt látom, hogy a felület kissé megváltozott. Na, mindegy.

    VálaszTörlés
  3. Én még kiegészíteném a sort a torrent-tel. Azt azért hozzá kell tennem, hogy elég sok időbe telt, mire megtanultam használni :)

    VálaszTörlés
  4. Az online vásárláshoz pedig a vatera.hu és az e-bay.com. Többször vásároltam már a bookline-on is. Ezek a lehetőségek valóban nagyon kényelmesek, és nekem eddig nem volt vele rossz tapasztalatom. Az egyik ismerősöm viszont pont az utóbbi időben nagyon "pórul járt". Vásárolt egy telefont vaterán, átutalta a pénzt, és az áru nem érkezett meg. Nagyon amatőr lehetett az elkövető, meg a rendőrségen is feljelentették, de a lényeg, hogy azért nagyon kell vigyázni, és az internetes vásárlás szabályait is meg kell tanulni.

    VálaszTörlés
  5. http://kiflieslevendula.blogspot.com/
    én nemrégiben találtam ezt a blogot, egy irtó kreatív anyuka vezeti, szerintem még ha nm is csinál meg mindent az ember, jó inspiráció..

    VálaszTörlés
  6. Az én kedvenc blogom egy volt osztálytársamé, aki pszichológusként végzett. A szakdolgozatából nőtte ki magát a blog, nézzetek bele, mert szerintem nagyon izgalmas!
    http://szeretemaferjem.hu/

    VálaszTörlés