2011. december 13., kedd

Mit tanultunk?

Sziasztok!

A mai óra végén egy papírkára mindenki felírhatta, hogy mit tanult ebből a kurzusból. Valószínűleg ez nem lesz egy kedvelt bejegyzés, mivel órán mindenki "aggódott", hogy ki ne derüljön, hogy ő miket írt. De szerintem nem rossz dolog azt végiggondolni, hogy ki milyen új alkalmazásokat kezdett el használni, milyen új felületeket kezdett el látogatni a kurzuson látottak/hallottak alapján. Én például rengeteget használom a Google Dokumentumokat, én is sokat létrehoztam, és velem is sokat megosztottak már elsősorban valamilyen sulis feladathoz kapcsolódóan. A gyakorlatok (tanítás) megtervezésénél Danival közösen mindig ilyen dokumentumot használtunk, sőt prezentációt is készítettünk, amit az egyik óránkon vetítettünk le. Kérdőívet is készítettem már, nem is egyet. Már annyira megkedveltem ezeket az alkalmazásokat, hogy nem csak iskolai dolgokra használom őket. Ezen kívül blogokat is elkezdtem olvasni, talán ennek a kurzusnak és feladatnak is szerepe van benne. A Facebookon pedig utána néztem a beállításaimnak, mert órán erről is beszéltünk. A Twitterre is most regisztráltam, bár annyira nem sikerült még közelebbi "kapcsolatba" kerülnöm vele. Az online könyvjelzőt azonban szeretném majd jobban megismerni, mert hasznos alkalmazásnak tűnik. Nektek változtatott valamit az internetezési szokásaitokon ez a kurzus?

1 megjegyzés:

  1. Hasonlóan hozzád, Szani, én is rengeteg hasznos dolgot tanultam. A Google Dokumentumok nálam is nagyon népszerűvé váltak, szerintem nagyon megkönnyíti az információcserét. Amikor időm engedi, a blogolvasást én is szeretettel alkalmazom, és szintén módosítottam a Facebook-os beállításaimon. :)

    Úgy gondolom, hogy nagyon fontos volt ez a kurzus, így utólag visszagondolva ezt minden pedagógusnak, gyógypedagógusnak ajánlanám, mert rengeteg hasznát látom a mindennapi oktatásban is. Még időt is lehet vele spórolni. Egyébként én valahová a másodévbe illeszteném be a tárgyat, hogy a szakped. gyakorlatokon is használhassák a hallgatók a tanultakat.

    Nekem a legjobban a moodle-felület elkészítése tetszett, ennél éreztem azt, hogy még ha fiktív is, de valami igazán hasznosat hoztam létre, és tanultam meg.

    Ez a kurzus arra is szuper volt, hogy a már egyre optimálisabbá váló gyógypedagógiai szemléletünket még tovább formálta, szélesítette. Legalábbis nálam. :)

    Szóval, bár jól megdolgoztam a kurzussal, nagyon hasznosnak tartom!

    VálaszTörlés